Obchodné podmienky

 

Obchodné podmienky predaja zájazdov

• prevádzkovateľom elektronického obchodu www.calaguna.sk je cestovná agentúra LAGÚNA, so sídlom SNP 1482/138, 017 07 Považská Bystrica

• ponúka zájazdy organizované cestovnými kanceláriami (ďalej len CK) v zmysle Zákona č. 170/2018 Z. z. o zájazdoch, spojených službách cestovného ruchu, niektorých podmienkach podnikania v cestovnom ruchu a o zmene a doplnení niektorých zákonov

• na všetky ponúkané zájazdy má uzatvorenú platnú Zmluvu o obchodnom zastúpení príslušnej CK a plnú moc na predaj uvedených zájazdov

• ponuka zájazdov je pravidelne aktualizovaná cez xml data (elektronické dáta), ktoré sa prenášajú priamo zo servera usporiadajúcej CK

• CA LAGÚNA si vyhradzuje právo na chybu publikovaných cien, termínov a ďalších údajov v ponuke.

záväzná pre zákazníka je len cena a ďalšie podmienky uvedené na platne uzavretej cestovnej zmluve s príslušným usporiadateľom zájazdu

• predaj zájazdov podlieha Všeobecným zmluvným podmienkam (ďalej len VZP) organizujúcej CK, ktoré zákazník obdrží spolu s návrhom zmluvy

• objednávateľ – ZOZ môže podpisovať len osoba staršia ako 18 rokov a spôsobilá k právnym úkonom Nezáväzná objednávka, zmluva o obstaraní zájazdu, úhrada

• nezáväzná objednávka zákazníka k ničomu nezaväzuje a je prejavom záujmu zákazníka o ponúkaný zájazd, ktorý môže prejaviť rôznymi spôsobmi: interaktívnym formulárom na webe, telefonicky, e-mailom.

• na základe tohto záujmu, CA LAGÚNA overí u CK dostupnosť miest, a informuje zákazníka (telefonicky, e-mailom) o rezervácii, presnej cene a dobe, do ktorej je možné predmetný zájazd rezervovať

• pokiaľ zákazník na základe potvrdenia jeho nezáväznej objednávky prejaví záujem o uzatvorenie ZOZ, CA LAGÚNA dohodne postup so zákazníkom tak, aby bolo možné do ukončenia rezervácie vykonať všetky potrebné úkony

• CA LAGÚNA na základe údajov poskytnutých zákazníkom vypíše ZOZ a túto spolu s VZP a certifikátom zašle zákazníkovi v podobe návrhu

• zákazník nesmie zmeniť, upraviť alebo doplniť (s výnimkou ručne dopísaných alebo opravených osobných údajov cestujúcich a podpisu) v žiadnej časti písomný návrh ZOZ

• ak zákazník súhlasi so znením ZOZ, VZP, zmluvu podpíše a doručí ju CA LAGÚNA (e-mail) a prevedie úhradu, zmluva zo strany objednávateľa sa stáva záväznou podpisom zmluvy a prevedením úhrady

• zmluva zo strany CK sa stáva záväznou, potvrdením objednávky, v prípade nepotvrdenia objednávky zo strany CK, objednávateľovi budú vrátené všetky doposiaľ uhradené prostriedky.

Úhradu objednávateľ vykonáva nasledovným spôsobom:

priamym vkladom na účet resp. prevodným príkazom, pričom pri prevodnom príkaze má objednávateľ povinnosť zaslať do CA LAGÚNA potvrdenie banky o prevode mailom

• k bezhotovostnej platbe použije objednávateľ  VS, ktorý mu CA LAGÚNA oznámil ako identifikátor jeho platby

• termíny úhrad vychádzajú z VZP príslušnej CK a sú vyznačené na ZOZ, nedodržanie úhrad môže mať za následok odstúpenie od Zmluvy zo strany príslušnej CK

 Informácie potrebné k nástupu na zájazd (ďalej pokyny)

• informácie, ktoré sú pre klienta nevyhnutné k jeho nástupu na zájazd odovzdáva klientovi CA LAGÚNA

• spôsob doručenia pokynov je dohodnutý v ZOZ pri jej uzatváraní

• pokyny CK doručí CA LAGÚNA a tá ich ihneď preposiela klientovi

• o odovzdaní pokynov si CA LAGÚNA vedie záznam

Odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa (ďalej storno zájazdu)

• storno zájazdu a jeho spoplatnenie je upravované vo VZP príslušnej CK

• klient zasiela podpísané storno CA LAGÚNA, ktorá ihneď a bez zbytočného prieťahu tento zašle danému touroperátorovi

• CA LAGÚNA pripraví pre klienta písomný doklad o stornovaní zosumarizovaním obdržaných platieb od klienta, s vyčísleným stornopoplatkom a vyčíslenou vratkou pre klienta, zároveň v tomto doklade objednávateľ písomne oznámi, akou formou chce, aby mu bola vrátená zostávajúca suma (či v hotovosti, či na účet). V prípade bezhotovostnej platby, objednávateľ oznámi číslo svojho účtu, na ktorý CA LAGÚNA zašle zostatok zvyčajne do 7 dní od stornovania zájazdu.

• po obdržaní storno protokolu od CK, tento zasiela klientovi

• pokiaľ si objednávateľ zakúpil poistenie sprostredkované CA LAGÚNA a storno spĺňa všetky náležitosti poistného prípadu, CA LAGÚNA sa zaväzuje pripraviť všetky podklady súvisiace so stornom pre objednávateľa a poskytnúť mu svoju súčinnosť pri skompletizovaní poisťovňou vyžadujúcich dokladov


Reklamácia zakúpených a poskytnutých služieb

• reklamáciu je potrebné zaslať písomne hneď (najneskôr do dvoch rokov od skončenia zájazdu) aj s prílohami (reklamačný protokol z miesta pobytu potvrdený delegátom CK resp. recepciou, fotografie a iné dôkazové materiály).

Objednávateľ má možnosť zaslať svoju reklamáciu:

1/ na adresu CA LAGÚNA

2/ na adresu organizujúcej CK


• právne zodpovedný za vyriešenie reklamácie je usporiadateľ zájazdu, čiže organizujúca CK.

• po obdržaní reklamácie túto ihneď zašle CK a táto je zo zákona povinná sa k reklamácii vyjadriť do 30 dní odo dňa jej uplatnenia.

Spracovávanie osobných údajov

• zber a spracovanie osobných údajov v CA LAGÚNA prebieha v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z.

• CA LAGÚNA nijakým spôsobom nezneužije osobné údaje zákazníkov

• zákazník môže svoj súhlas so spracovaním OÚ kedykoľvek odvolať a to e-mailom, resp. poštou

• pri akomkoľvek podozrení s neoprávneným nakladaním s OÚ, má zákazník právo obrátiť sa na Úrad pre ochranu osobných údajov. Ochrana osobných údajov a ich spracovanie bude realizované v súlade so ZOOÚ.

*) skratky používané v týchto obchodných podmienkach:

certifikát – doklad o poistení proti insolventnosti CK

CK – cestovná kancelária, ktorá usporiadava zájazd = obstarávateľ služieb

objednávateľ – osoba staršia ako 18 r. , právne zodpovedná

– osobné údaje

pokyny – ide o doklady, ktoré objednávateľ a spolucestujúce osoby potrebujú k nástupu na zájazd.

Ide predovšetkým o vouchery (ubytovací poukaz), dopravné ceniny (na autobus resp. letenky), informácie a kontakty (dátum, čas stretnutia, odchodu, delegát, non-stop pohotovostná linka CK) ....a iné presne špecifikované v Zák. o zájazdoch a vo VZP danej CK

VZP – všeobecné zmluvne podmienky, ktorými sa upravujú vzťahy medzi CK a zákazníkom


zákazník – osoba ktorá odoslala nezáväznú objednávku

ZOZ – zmluva o obstaraní zájazdu uzatvorená v zmysle Zák. o zájazdoch č. 170/2018 Z.z.

ZOOÚ – zákon o ochrane osobných údajov

-------------------------------------------------------

Kontrolný orgán:

Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Hurbanova 59, 911 01  Trenčín   
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 032/640 01 09
fax č. 032/640 01 08 

 

Schránka
0 zájazdov v schránke